Předsíň na sto způsobů

0
32
Reklama

Zamysleli jste se někdy nad tím, co vás jako první v bytě či domě přivítá po vstupu? Je to klasická věšáková stěna nebo jste odvážnější typ?

Nebojte se dravosti

Předsíni nebude stačit, pokud ji pěkně zařídíte. Musí šokovat, překvapit, zaujmout. Důvod? Potřebuje nás vytrhnout z pracovního koloběhu a okamžitě přetaktovat naše myšlení na to, že jsme doma. Zároveň pro návštěvy musí představovat rázný znak, že překročili práh domu, který si zaslouží pozornost. Bez kontrastů a nápadných konceptů to vedle vyzouvání, vítáni ukládání kabátů jinak než šokovou terapií nejde. Nemusíte se bát ani surrealistických doplňků.

Krása botaniky

Květiny a rostliny jednoduše nikdy nezklamou. Do světlé předsíně určitě patří živé květiny. V halových prostorách nádherně vyniknou i větší rostliny v podání košatejších bonsají, palem, jazyků, nebo na parapetu potěší i drobné kvítky. Pokud je chodba tmavší, situaci zachrání i krásné barevné sušené květiny a například tapety s motivem divoké zahrady. Při umělecky ztvárněném vyobrazení nemusí jít vůbec o kýč, ale o oázu na první pohled.

Nebojte se zvířat

Živé tvory upoutají každého návštěvníka. Nemusí jít hned o kožich z medvěda nebo paroží ze srnce. Zajímavé je naladění předsíně například v africkém stylu. Můžete vsadit na komodu se zebřím vzorem nebo obrazy zvířat z divoké prérie rozvěšené po okolí. Divan s potiskem velbloudí srsti nebo s motivem divočiny? Ani koně nepůsobí špatně. Trocha přírody hned z příchodu zklidňuje.

Nápadnější barvy

V předsíni nic nepokazí. Upoutají a mezi výhody silných a plných barev patří, že v jiných, jemnějších odstínech mohou být použity v různých místnostech. Tím vytvoří zajímavý soulad v rámci konceptu přechodu mezi pokoji a předsíní.

Koncept spojení

Při vytváření kreativní a ideově bohaté předsíně nezapomeňte na jedno pravidlo. Prostor není samostatně stojící individualitou, ale komunikuje s ostatními součástmi bydlení. Proto je vhodné ladit materiály a barvy tak, aby nestály v pozici k jiným pokojům. Není nutné, aby přímo s nimi ladily, ale nějaký myšlenkový koncept je určitě vhodné zachovat.

 

 

Reklama